27 juni 2015

Min födelsedag!

I tisdags fyllde jag år. Jag blev 27! Jag hade tagit ledigt hela dagen, lite som en present till mig själv. På morgonen blev jag uppvaktad med drömfrukost av Emil. Resten av dagen var hemlighetsfull med överraskningslunch med mamma och min syster Nelly. Och på kvällen var det överraskningsmiddag på en av mina favvorestauranger med Linda och Malin och Emil. 

Dagen efter var jag faktiskt helt slut. Det hade varit en lugn födelsedag med lugna aktiviteter men ändå var jag typ utslagen. Uppenbarligen en känslomässigt omtumlande dag för mig.

Den här alldeles svinigt vackra pionen fick jag av Linda. Den är så vacker så jag smäller av varje gång jag får syn på den där hemma.

Och den här vackra liljan(?) fick jag av Malin. Den gör sig nästan löjligt bra tillsammans med mina andra stilleben i fönstret.

På dagen fick jag äta den här väldigt goda smoothie/chiapudding/juice/errthang delicious tillsammans med mamma och Nelly inne på Stockholms Matmarknad. Fick även dessa vackra rosor av mamma. Känns som att jag är ganska lätt att läsa vid det här laget – blommor och mat = so happy Nadja. :)

På kvällen fick jag instruktioner om att möta upp Emil vid Tjärhovsplan. Därefter promenerade vi till Indio Kitchen och inne i ett rum satt Linda och väntade! Sicket överraskningsmoment! Och sen kom Malin som överraskning nummer två! Blev så himla glad. Tänk att få äta middag med de här tre förträffliga personerna på min födelsedag.

De har så himlahimlahimla god mat där. 

Ser ni hur glad jag är? Tack fina ni för födelsedagsuppvaktning! <3 Och speciellt tack till Emil som hade styrt upp allt så fint.


//My birthday was lovely. I was emotionally exhausted the day after although my birthday was really calm. It contained mostly just eating and surprises. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!