23 jan. 2015

Examenskvällen.

Okej, dags för examenskvällen!

Mötte upp denna imam utanför Yaki Da där examensfesten skulle hålla hus.

Tycker detta ställe har en mycket pampig trappa som entré.

Inne på stället fanns Jimmy som jag tror försökte efterlikna en stockholmare, dvs jag, i ansiktsuttryck. 

Gabbi var också där och såg allmänt queen ut.

Ingrid och Hans var också där och fladdrade med sina drinkbiljetter som om det var vardagsmat.

Bakom en stor huva kunde en finna Mondji.

Fin. 

För de som inte varit på Yaki Da så kan jag meddela att stället är som ett stort hus med massa vardagsrum. Jag är väldigt svag för den typen av klubbinredning.

Dags för gruppfoto.

Diskussion pågår hur uppställningen på gruppfotot ska se ut. 

Detta blev tydligen resultatet av diskussionen.

Sen fick jag vara med!

Körde på någon slags flamencoinspirerad pose för att verka cool. Nja va?

Denna bild på dessa klassisar – priceless.

Vi försökte få igång dansgolvet lite. 

Men det var tydligen bara selfies som gällde.

Dags att gå vidare!

Här gör Mondji ett försök att styra upp sällskapet tror jag.

Alltså detta tyckte jag var så roligt. Joel hade stoppat in sin halsduk i jackärmen och det såg ju helt hilarious ut.

Ingrid ville ba ta på Joels biceps.

Vi hamnade på ett produktionsbolags julfest där det var fri bar, såatte...

Axel anslöt till festen och han och jag och Ingrid och Malin tog en photobooth-bild. Så otajmad posering och därför så äkta. Love it.


Och det var den examenskvällen! Dansade som en tok sedan till diverse bra musik. Göttig kväll.


//My graduation night looked like this.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pepp att du kommenterar! // Thank you for your comment!